ČSN ISO/IEC 20000-1   (369074) Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

  • Váha (gr):100
  • Třídící znak:369074
  • Platnost:Norma je platná
  • Vydání:10/2019
  • Účinnost:11/2019 - doposud
  • Jazyk:Norma je v češtině.
Koupit celou normu Vysvětlení k objednávce kompletní normy Objednat kompletní normu znamená objednat základní normu a všechny její dodatky (změny a opravy). Cena je součtem jednotlivých položek.
477,00 
477,00  s DPH

ČSN ISO/IEC 20000-1   (369074) Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb základní norma Kat. číslo: 508506

 Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Dlouhý název: Informační technologie - Management služeb - Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Krátký název: základní norma
Třídící znak: 369074
Platnost: Norma je platná
Vydání: 10/2019
Účinnost: 11/2019 - doposud
Jazyk: Norma je v češtině.
405,00 
405,00  s DPH
Položky normy

ČSN ISO/IEC 20000-1   (369074) - změna Amd. 1 11.24 změna Amd. 1 11.24 Kat. číslo: 519502

Krátký název: změna Amd. 1 11.24
Platnost: Norma je platná
Vydání: neznámé
Účinnost: / - /
72,00 
72,00  s DPH

Anotace textu normy ČSN ISO/IEC 20000-1   (369074)

Norma stanoví požadavky na organizaci související s vytvořením, zavedením, udržováním a průběžným zlepšováním systému managementu služeb (SMS). Požadavky podle tohoto dokumentu zahrnují plánování, návrh, přechod, dodávku a zlepšování služeb tak, aby splňovaly požadavky na služby a dodávaly hodnotu. Tento dokument může použít:

a) zákazník vyhledávající služby a vyžadující zajištění kvality těchto služeb,

b) zákazník vyžadující důsledný přístup k životnímu cyklu služeb všemi jeho poskytovateli služeb, včetně těch v dodavatelském řetězci,

c) organizací prokazující svoji způsobilost při plánování, návrhu, přechodu, dodávce a zlepšování služeb,

d) organizací pro monitorování, měření a přezkoumávání svého SMS a služeb,

e) organizací pro zlepšení plánování, návrhu, přechodu, dodávky a zlepšování služeb prostřednictvím účinného zavedení a provozování SMS,

f) organizací nebo jinou stranou provádějící posouzení shody s požadavky podle tohoto dokumentu,

g) poskytovatelem školení nebo poradenství v oblasti managementu služeb.

 

Zdroj: Česká Agentura pro Standardizaci (www.agentura-cas.cz) - smluvní partner

Náhled obsahu normy dočadně není k dispozici.